Přesunout nahoru
čt 11. 4. 2024, 18:00
UKP
AKA
po 15. 4. 2024, 18:30
AKA
UKP

„Pracuji v týmu plném super lidí, se kterými je sranda,“ říká marketingová manažerka HC UP Nika Tótová

Pomocí krátkého rozhovoru představujeme nedílnou součást olomouckého univerzitního týmu. A sice osobu, bez které si snad nikdo nedovede chod celého klubu představit. Je jí marketingová manažerka Nika Tótová, která se stará o daleko více, než co má klasický marketingový manažer v popisu práce.

Co vůbec tady v Olomouci studuješ?

Mezinárodní sociální a humanitární práci.

Kdy ses připojila k univerzitnímu týmu?

Na konci července 2017.

A proč jsi to udělala?

Viděla jsem plakát na facebooku a zaujala mě nabídka pracovat v marketingu a rozvíjet se. Navíc mě hokej baví, takže nebylo nad čím přemýšlet.

Co tě na tom baví?

Seberozvoj a kreativita. To že vidím výsledky, kam se tým marketingově posunul, baví mě vytvářet různorodé akce pro hráče. Ale hlavně je to super tým lidí a hráčů se kterými je sranda.

Jaké zastáváš pozice v týmu?

Oficiálně jsem jako marketingová manažerka, která koordinuje svůj marketingový tým. Ale když je potřeba, tak ráda vypomůžu s čímkoliv. 

Co to znamená? Dej nějaký příklad tvé každodenní činnosti.

Například dnes naplánovat darování krve do fakultní nemocnice. To znamená domluvit se s klukama kolik jich zhruba půjde, napsat email na transfuzní oddělení, kdy si na nás najdou čas a opět obepsat hráče, aby se nebáli jehly a šli darovat.

Máš nějakou srandovní příhodu, která ti utkvěla v paměti a stala se neboť jsi měla na starosti nějakou neobvyklou činnost v rámci týmu?

Srandovní příhoda, jako taková asi ne, ale rozhodně se v týmu nenudím, na cestách na zápasy se kluky užije srandy až až.

Sledují tvoji práci spolužáci a profesoři na CMTF?

Co se týče mých spolužáků tak už jo, jsem s tím docela otravná (smích). A tak se někteří začali zajímat o co jde. Nicméně mi bylo nabídnuto od spolužačky stát se součástí PR týmu CMTF a spravovat sociální sítě aj. Takže díky práci pro HCUP, jsem se vyšplhala trošku výš, za což jsem strašně ráda.

Jak se ti zatím líbí nová Univerzitní liga ledního hokeje?

Z pohledu marketingu byly začátky docela těžké, ale už se systém zajel a přijde mi to super nápad.

Jaký cíl si kladeš ve svojí práci pro klub?

Ješte víc zvýšit povědomí o univerzitním hokejovém týmu na univerzitě a hlavně v celé Olomouci.

Myslíš, že se tím co děláš pro klub, budeš moct někdy živit?

Je to hezká představa, ale zároveň to je daleká budoucnost.

Generální mediální partner
Hlavní mediální partner
Mediální partneři