Přesunout nahoru
so 16. 3. 2024, 17:30
NWU
ENG
po 18. 3. 2024, 18:00
ENG
NWU
po 18. 3. 2024, 18:30
UKP
MUNI
čt 21. 3. 2024, 18:00
ENG
AKA
po 25. 3. 2024, 19:30
BDB
UKP
út 26. 3. 2024, 19:00
AKA
ENG
čt 28. 3. 2024, 18:30
UKP
BDB
čt 28. 3. 2024, 19:15
ENG
AKA
po 1. 4. 2024, 18:30
BDB
UKP

Možná se uchytím ve stavebnictví, nebo jako markeťák či grafik. Vše je zatím otevřené, svěřuje se nová posila off-ice týmu Martin Horváth

Grafika, marketing, sociální sítě, fotografování, hokej. Student Managmentu stavebnictví na VUT v Brně a nový přírůstek do off-ice týmu Cavaliers Martin Horváth už v životě vyzkoušel ledacos. Přestože o svém budoucím povolání dosud nemá jasno a nechává si otevřené všechny možnosti, u brněnského klubu se mu naskytla výborná příležitost spojit své dvě vášně v jednu. „Kavalírům jsem chtěl pomáhat už dlouho. Když Dan Jochman přišel s tím, že bych mohl týmu pomoct s grafikou, nebylo co řešit,“ přiblížil Horváth.

Jak dlouho už se věnujete marketingu?

Před čtyřmi roky jsem vstoupil do univerzitního spolku v názvem BEST. Díky tomu jsem se jako markeťák zapojoval do různých menších i větších akcí, kterých postupem času přibývalo. Následně jsem se zapojil také do meziuniverzitního spolku, který spojuje všechny univerzity.

Která z akcí, na kterých jste spolupracoval, pro vás byla nejzajímavější?

Nejraději vzpomínám na plesy VUT, které jsem pomáhal organizovat. Staral jsem se o marketing, sociální sítě, grafiku a poslední ročník jsem měl možnost i moderoval. Bylo pěkné pracovat na události, která se připravuje skoro rok a na konci vidět vyprodané celé výstaviště.

Co pro vás bylo na moderování nejobtížnější?

Když jsem si uvědomil, že za pár sekund jdu na pódium. Text jsme měli připravený dopředu, ale byl napsaný v češtině a já ho nestihl celý přeložit do slovenštiny. V proslovu bylo navíc hodně technických výrazů, které jsem si přímo při moderování musel překládat. Prvních pár minut bylo nejtěžších, potom se to už jen zlepšovalo.

Jaké máte další praktické zkušenosti s marketingem?

Spolupracoval jsem například na oslavě 17. listopadu na náměstí Svobody, na které se podíleli studenti ze všech brněnských univerzit. Zastával jsem funkci manažera marketingu. Měl jsem pod sebou tým, který pracoval na grafice, článcích a spravoval sociální sítě. Koordinoval jsem jejich práci a chodil na schůzky se zástupci brněnských univerzit.

Do patnácti let jste hrál hokej. Spojil jste už před kavalíry marketing nebo grafiku se svojí dřívější zálibou?

K hokeji jsem se vrátil, když se v Bratislavě hrálo mistrovství světa, ale nebylo to v rámci marketingu ani grafiky. Jako dobrovolník jsem zastával funkci asistenta produkčního Fun zone.

Co funkce zahrnovala?

Produkční měl na starosti celou Fun zone, aby fungovala, byl zajištěný program a všichni byli spokojení. Pod sebou měl nějaké brigádníky, které jsem pomáhal koordinovat. Také jsem oslovoval partnery, jestli něco nepotřebují, nebo se třeba staral o zázemí kapel. Zezačátku jsme navíc kolem zóny stavěli oplocení, na kterých visely bannery. Potom přišla vichřice a reklamy potrhala, tak jsme je rychle sundávali a dva dny na to je zase věšeli zpět. (smích)

Jak jste se dostal ke grafice?

S grafikou jsem začal ve chvíli, kdy táta potřeboval vytvořit bannery a reklamní věci pro svoji zahradnickou firmu. Nejdřív jsem jen do fotek vkládal texty, to byly úplné začátky. Potom jsem vstoupil do spolku BEST a stal se markeťákem na EBECu. Jelikož pozice zahrnovala i grafiku a já k sobě nikoho nesehnal, musel jsem ji udělat. Potom jsem pomáhal na další akci mimo Brno a tímhle způsobem jsem se začal postupně učit.

Takže jste byl samouk, nikdo vám nepomáhal?

Některé věci jsem pochytil například na školení, kde starší členové dávali zpětné vazby těm mladším. Díky nim jsem se naučil pracovat v programech a nedělat technické chyby.

Čemu byste se chtěl věnovat do budoucna?

Ještě nevím, co chci dělat. Studuji Managment stavebnictví. Obor jsem si vybral proto, že byl nejvíc otevřený a nechtěl jsem se ještě profilovat. Může to skončit tak, že půjdu za rodiči do firmy, možná dostanu nějakou nabídku ve stavebnictví, nebo se mi podaří uchytit jako markeťák, evenťák, grafik…Vše je zatím otevřené.


Klára Stráská

Generální mediální partner
Hlavní mediální partner
Mediální partneři