Přesunout nahoru
so 16. 3. 2024, 17:30
NWU
ENG
po 18. 3. 2024, 18:00
ENG
NWU
po 18. 3. 2024, 18:30
UKP
MUNI
čt 21. 3. 2024, 18:00
ENG
AKA
po 25. 3. 2024, 19:30
BDB
UKP
út 26. 3. 2024, 19:00
AKA
ENG
čt 28. 3. 2024, 18:30
UKP
BDB
čt 28. 3. 2024, 19:15
ENG
AKA
po 1. 4. 2024, 18:30
BDB
UKP

Jan Vacek: Fanoušci se mají na co těšit

V pozici kapitána šel příkladem svým spoluhráčům svou obětavostí a přístupem, teď bude to samé vyžadovat po ostatních i v roli generálního manažera. Jan Vacek zhodnotil uplynulou sezonu, rozpovídal se o cílech do té následující a nastínil, jak plánuje obě funkce spojit.

Riders v minulé sezoně skončili na 9. místě, v čem byl podle Vás problém, že se to nepovedlo?
Podle mého názoru byl největší problém v tréninkové morálce, kdy jsme se stěží scházeli na trénink, takže jednoznačně docházka. Dále pak myslím, že jsme si vybrali pomyslnou nováčkovskou daň, jelikož se jednalo o naši první úplnou sezonu. Bylo vidět, že pokud byla v nějakém období dobrá docházka na tréninky, tak v zápasech to přineslo ovoce – zde vidím tedy největší problém minulé sezony.

Kde byla hlavní příčina špatné tréninkové docházky?
Bohužel si někteří hráči mysleli, že tahle liga půjde hrát i bez trénování. Nedávali tomu takovou důležitost, jakou by měli. Pak se to odráželo v zápasech, kde byl vidět výkonnostní rozdíl mezi námi a soupeřem.

Je před námi další sezona, před kterou jste se stal novým manažerem Riders. Měl jste nějaké náznaky už v průběhu minulého ročníku? 
Žádné náznaky jsem neměl. Pro mě osobně to bylo celkem překvapení, protože jsem nečekal, že dosavadní manažer Jan Kratochvíl bude končit. Zhruba v půlce června mě oslovili zakladatelé Riders manželé Novákovi, jestli bych takovou nabídku přijal. Nabídku jsem velice rád přijal, vždycky to bylo něco, co bych chtěl dělat, takže se dá mluvit o tom, že být manažerem Riders je pro mě splnění snu.

Už je jasné, zda budete pokračovat v roli kapitána i v další sezoně? Nebojíte se, že bude těžké skloubit obě role?
Zatím nevím, zda budu stále kapitánem, o tom pravděpodobně rozhodne tým ve volbě, která probíhá před sezonou. Pokud bych byl zvolen, tak si myslím, že bych to stíhat měl. Při zápasech budou nápomocni další členové realizačního týmu, takže já se budu moci soustředit pouze na výkon na ledě.

Jak vypadá práce manažera Riders v aktuálních dnech?
Teď se toho v hokeji moc neděje, takže je to převážně o hledání sponzorů a navazování spolupráci. Dále řešit hodně přípravu tryoutu, který bude v srpnu. Výhoda byla, že už jsem věděl, jak zhruba klub funguje, takže s adaptací a seznamováním nebyl žádný problém a vše proběhlo hladce.

Když zmiňujete tryout, jak to momentálně vypadá se zájmem?
Máme naplánované tři tréninky, první z nich proběhne 9. srpna, během nich proběhne výběr hráčů do mužstva. Zájem je větší, než jsme čekali, aktuálně máme přihlášených 16 hráčů. Věříme, že nový hráči zvednou úroveň týmu.

Už jsme mluvili o tvé přípravě na manažerskou roli, jak probíhá příprava na tu hráčskou?
Připravuji se nejvíce se spoluhráčem Danielem Skálou, tréninky si pro nás připravuje další spoluhráč Lukáš Bezděk, pod jehož vedením se připravujeme. Nejvíce se zaměřujeme na sílu a dynamiku.

V tiskové zprávě jsme se mohli dočíst o rozšíření realizačního týmu, jak to v něm vypadá? Máte už rozdělené kompetence?
Nováčkem v realizačním týmu je Michal Křečan, který bude zastávat funkci sportovního manažera, bude k ruce Martinu Šejbovi, který pokračuje v roli hlavního trenéra. Dalším je Jakub Muška, který je stejně jako já hráčem Riders, a má na starost marketing, sociální sítě a tak dále. Pokračují s námi také lidé z minulé sezony, Patricie Šedivá jako redaktorka, Klára Sopóciová jako grafička a fotografka a Andrea Krocová společně Radek Plžík budou nadále dodávat fotografie ze zápasů.

Závěrem nám prozraďte Vaše cíle do nadcházejícího ročníku. Riders skončili na 4. místě v návštěvnosti domácích zápasů, to bude určitě něco, na čem budete chtít stavět i do budoucna.
Sportovním cílem je jednoznačně play-off a stabilizace týmu. Návštěvnost je trošku zkreslená tím, že mužstva nad námi hrála velké zápasy, kde byla tisícová návštěvnost. Jsme si vědomi že jsme si nějaké diváky získali a navštěvovali naše zápasy nejen studenti, ale i zaměstnanci školy. Do příští sezony připravujeme spoustu nových akcí, a myslím si, že fanoušci se mají na co těšit.


Generální mediální partner
Hlavní mediální partner
Mediální partneři